Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Det blev en prinsessa!

Kategori: Det dagliga livet

Jag är egentligen en aningens motvillig monarkist, och tycker att det känns en aning omodernt att födas till en sådan viktig titel som statschef. Dock så kan jag inte annat än att tycka att det ändå är liiite mysigt, och ger en viss sagostämning, det här med kungar och drottningar, prinsar och prinsessor- Och då särskilt när en alldeles ny liten prinsessa kommer till världen!


Stort GRATTIS till de nyblivna föräldrarna!

Till alla er som går och gnäller kan jag bara säga "Håll käft, för 17!!!" -Ursäkta språket, men jag blir sååå irriterad på alla bittra stackare runt om i landet som undrar varför det blir sådan uppståndelse kring just detta lilla mirakel, när de själva minsann inte fick hjälp när de sökte på akuten för nageltrång 1973... TRAMS!!!
Uppenbarligen befinner sig vårt kronprinsesspar, och den nyfödda lilla flickan, i en inte helt naturlig situation, med hotbilder och annat, så givetvis måste vi göra allt vi bara kan för att skydda dem!


Första bilden på familjen..;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: