Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Snön faller (och vi med den)

Kategori: Det dagliga livet

Jag har alltid tyckt oerhört illa om vintern och snön, har mest tyckt att det är kallt, blött och att jag får sååå mycket mer ont överallt. När vi nu hade två riktigt bistra vintrar 2009 och -10 så kan man ju tro att det skulle ha blivit ännu värre, men det var faktiskt som att jag "vande mig" vid snö och kyla, och det fick mig att tycka att det är riktigt mysigt med snö och vinter! Tack vare det så tycker jag nu att det är jättemysigt att det kommit så mycket snö, och hoppas att den får ligga läääänge!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är ngt magiskt med vintern o snön. Det är underbart fint! Jag har alltid tyckt om den här årstiden, men kom att ha älska den mer efter säsongen 2009-10. Då var mkt snö. Jag känner mig piggare o gladare på vintern o är vitt o fint. Så Jag hoppas nu jag kan få energi till att ta tag i det som jag måste. En nackdel med snön är att det kan ställa till det i trafiken med olyckor, inställda o förseningar i både tåg o buss trafik. Men annars älskar jag vintern! :-)

    2012-12-07 | 20:02:18
  • Maria säger:

    Det är ngt magiskt med vintern o snön. Det är underbart fint! Jag har alltid tyckt om den här årstiden, men kom att ha älska den mer efter säsongen 2009-10. Då var mkt snö. Jag känner mig piggare o gladare på vintern o är vitt o fint. Så Jag hoppas nu jag kan få energi till att ta tag i det som jag måste. En nackdel med snön är att det kan ställa till det i trafiken med olyckor, inställda o förseningar i både tåg o buss trafik. Men annars älskar jag vintern! :-)

    Svar: Hoppas också på lite (mycket) mer energi!
    Maritha

    2012-12-07 | 20:04:59

Kommentera inlägget här: