Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ont, det gör ont!

Kategori: Det dagliga livet

Helgens härliga samvaro i goda vänners lag har tyvärr satt sina spår i form av ökade nervsmärtor och domningar i benen, vilket innebar att nattens sömn blev minst sagt sönderhackad. Dagen har väl varit sisådär, med fortsatta smärtor och domningar i benen och tilltagande huvudvärk så önskar jag att jag hade lite smärtlindrande!

 

Håller tummarna för att jag snart får komma till ortopeden!
Var dock underbart att träffa de fina vännerna, så det var ändå värt all "baksmälla"!

Kommentarer

  • Malin säger:

    när jag får så brukar jag gunga mig till sömns...hjälper faktiskt ganska bra

    Svar: Får testa det! Kram <3
    Maritha

    2012-12-11 | 18:49:45

Kommentera inlägget här: