Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Galen REA!!!

Kategori: Party Lite

1-19 augusti har PartyLite galen REA; 40% rabatt på ALLA utgående produkter från vår- och sommarkatalogerna! Skynda att fynda; meddela mig genom en kommentar här på bloggen, via Facebook, mail eller SMS så fixar jag din beställning!
 
Bland annat så kommer de populära miniatyrglasljusen helt att försvinna ur sortimentet från den första september, så dem kommer i alla fall jag att köpa på mig ett gäng av - Vilken är Din utgående favorit??
 
 
Om Du vill passa på att samla dina vänner och umgås på ett otvunget och avslappnat sätt så kommer jag gärna och har en visning hemma hos dig; REA:n innebär ju att Du som värdinna har lättare att få en större försäljning, och därmed ett högre produkttillgodohavande att välja dina egna favoriter för - Helt gratis!!!
 
 
Vad väntar du på? - Hör av dig, så bokar vi in en dag som passar dig och dina gäster! I trädgården, på stranden eller i vardagsrummet - Så här års har vu ju en hel massa mysiga platser att välja på, för vårt party!