Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Robinson 2011

Kategori: TV

Årets säsong av Robinson verkar ju bli tuffare än någonsin, med flera avhopp redan, och 26-åriga Petra Ljungberg, som fick hjärnblödning den 13:e dagen på ön!
Petra har startat en blogg, där hon själv berättar om sin sjukdom, och vägen tillbaka efter hjärnblödningen.

Paolo Roberto Foto: TV4

Jag måste dock säga att jag tycker att den där utmaningen där herrarna skulle springa runt nakna (såg det dock bara på reklamen) var bra fånigt; Jag hör till dem som tycker att Robinson ska handla om överlevnad samt fysisk och psykisk styrka, och då är nakenhet bara trams, som produktionsbolaget har lagt in för att försöka öka tittarsiffrorna!

Bättre programledare än Paolo Roberto kan jag dock inte tänka mig; han har den perfekta inställningen för Robinson!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: