Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Höst på min planet - Del 1.

Kategori: Det dagliga livet


Detta vackra höstträd finns på vår innergård på jobbet (det är inte alls lika fint övriga årstider).


Även två rostiga skorstenar pryder sin plats...


Innergården på andra sidan avdelningen skiftar också i höstens vackra färger.


Ytterligare en vacker innergård, på väg till omklädningsrummet.


På väg till bilen efter jobbet, kvällarna är mörka...
"Jag vilar under himmelen i höst på min planet.
Jag sjunger för mig själv, fastän jag vet att sånt kan kallas ensamhet..."




Till sist lämnade jag tre stora kassar med kläder till Myrornas klädinsamling.
Jag har tröttnat på alla gamla kläder som jag haft i 10-15 år, och som fyller garderoben så att jag inte ser de kläder som jag faktiskt vill använda, så nu pågår projekt utrensning i familjen Johansson/Eriksson!
Än så länge går det utmärkt, och det känns bara lättare och bättre ju mer jag rensar ut :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: