Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hjälp mig att hjälpa!!!

Kategori: Aktuellt

Som bekant så håller jag på att samla in förnödenheter till Kvinnohuset Skaraborg, och jag har ikväll fått veta att de har gjort en liten inventering, och konstaterat att de förutom de saker jag nämnde i mitt förra inlägg även har ett stort behov av:

Tofflor
Varma strumpor, tex raggsockar
Underlakan
Små handdukar

Nu när hösten och kylan kommer är det extra skönt att dra på sig ett par varma och goa strumpor, och slippa gå med tunna strumpor inomhus, i alla fall om man som jag är frusen av sig..;)






Du kan skriva ett meddelande här på bloggen, maila eller ringa mig, så att vi kan komma överens om hur Du kan lämna Din gåva.

Kommentarer

  • Malka säger:

    Har samlat ihop lite av varje. Kan du ta det på bokcirkeln eller behövs det tidigare?

    2011-10-06 | 17:22:30
    Bloggadress: http://yogasmurfen.blogspot.com
  • Maritha säger:

    Åh vad bra! Jag kan ta det på bokcirkeln.

    2011-10-06 | 21:13:11
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: