Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dålig update :(

Kategori: Studier Vårdvetenskap

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera här på sistone. Det beror på att vi ska lämna in vår magisteruppsats senast på fredag morgon. Då lämnar även de som vi ska opponera på in sin/-a uppsats/-er (det är ännu inte helt klart om vi får opponera på en uppsats eller varsin), och sedan är examinationen den 13/6.

Det innebär att jag/vi varje ledig stund sitter och petar i uppsatsen; "Låter den här formuleringen bättre?", "Blir det bäst med komma eller en semikolon här?" (-Oftast en semikolon, jag gillar semikolon..;)) och så vidare, och så vidare...

Det känns i alla fall riktigt bra, men det kommer onekligen att kännas ännu bättre när vi har lämnat in den, och framför allt: När opponentskapet är över!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: