Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ny design!

Kategori: Datanörd

Håller, som ni (förhoppningsvis) ser, på att förändra bloggens design en aning, för första gången på fyra år! Såg förresten när jag kollade upp hur länge jag egentligen haft den här bloggen att jag gjorde mitt första inlägg den 25/3 2007, jag firade alltså fyraårsjubileum som bloggare härom dagen- inte illa! Och det var allas vår Jennie som lurade in mig i bloggträsket från allra första början... Hur som helst så har jag inte blivit bättre på HTML-koder sdan dess; sådant där har en tendens att kräva övning, och eftersom jag har haft samma design i nästan alla dessa år så... Ja, ni fattar läget. Det är i alla fall hög tid att byta! Jag ber er dock att ha överséende och tålamod med att det kommer att (fortsätta) se en aning underligt ut här en tid framöver...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: