Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dagjobb och fortsatt enkätarbete

Kategori: Jobbet

Jag jobbade dag, och skrev ut nästan alla mina patienter. Jag och Inger försökte oss på ett litet trick; vi hade fått en hel hög med dikter av en patient som gick hem, och vi tänkte stänga rummen på vår sida för "renovering"; vi sa att vi skulle kanske rama in dikterna och sätta upp dem på väggarna, göra några gardinarrangemang och allmänt piffa upp rummen (allt för att hålla rummen tomma..;). Jag kan inte förstå varför våra kollegor inte tog oss på allvar, utan bara skrattade och kom med den ena rapporten efter den andra ändå..;)

Efter jobbet tillbringade jag några timmar med att kopiera och häfta ihop enkäter till min och Helenas studie; förhoppningsvis kan informationsmailet gå ut på måndag och enkäten på fredag.
Väntar fortfarande på besked av den personalsekreterare som ska hjälpa oss att ta ut respondenterna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: