Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Stort GRATTIS!

Kategori: Kontaktperson

I måndags fyllde min käre R, som jag är kontaktperson till, år. Jag hade lagt mitt schema så att jag skulle vara ledig, och kunna åka och gratulera honom på hans födelsedag, men sedan blev det ju så att jag var tvungen att åka till Växjö i måndags.

Därför åkte jag till R på kalas igår kväll istället, och det gick ju lika bra det. Han tycker väldigt mycket om fåglar, så jag hade köpt en stor fin bok till honom med bilder och text om våra vanligaste fåglar i Sverige, och det blev väldigt uppskattat. Han bjöd på kaffe och semla, och det blev också väldigt uppskattat :)



Så här fin rimfrost var det på träden utanför R:s hus när jag åkte hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: