Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Avklarad kurs

Kategori: Studier Vårdvetenskap

I onsdags skickade jag in examinationsuppgiften i kursen Patienten och familjen i ett vårdande sammanhang, som jag gjorde de sista finjusteringarna på när jag åkte till Stockholm i måndags.
Redan några timmar senare fick jag tillbaks bedömningen från läraren!
Betyget blev ett G+ :)
Hon tyckte att jag hade utvecklat mitt resonemang bra, och nu skrev på en klart avancerad nivå. Om jag vill ha VG ska jag bara lägga till lite mer existenspsykologi. Just nu känner jag mig ganska nöjd med att kunna lägga den där uppgiften (och kursen) åt sidan, och kunna gå vidare med "den riktiga" uppsatsen, men det känns ju bra att veta, om jag skulle få en stor inspiration en vacker dag..:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: