Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite visning och snöstorm

Kategori: Det dagliga livet

Ikväll hade jag visning i hemtrakterna, närmare bestämt hos Britt-Inger. Det var inte så många gäster, men vi hade supertrevligt ändå!

Efter visningen tittade jag snabbt in hemma hos mor och far, som håller på att göra om hela sitt kök. Det börjar arta sig, och kommer att bli jättefint!

När jag väl åkte hemåt så hade snön börjat att vina alltmer.


Tittar du riktigt noga så ser du Ållebergs ryttare på kullen...




Ju närmare Skövde jag kom, desto mer snöblandat regn blev det, men jag tror att det kommer att övergå helt i snö här också..:)

Är extra nöjd över att jag och Helena var förutséende och bokade tåg till Växjö imorgon; vi sitter (förhoppningsvis) tryggt och säkert på Krösatåget - Inget X2000 för oss inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: