Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite vernissage

Kategori: Party Lite

Igår var det dags för vernissage av Party Lites nya vinter-/vårkatalog 2012. Det har blivit en riktigt mysig tradition, att gå till Valhall och titta, känna och sniffa på alla nya ljushållare och härliga nya dofter. Tyvärr så vann jag ingenting på lotteriet denna gång, det var väl det enda smolket i glädjebägaren... Jag kan dock förvarna om att det kommer en hel massa underbara nya dofter efter nyår!

   
Vi börjar väl med en härligt julig dukning, som Carita presenterade.

 
Härligt våriga färger :)

   


En hel massa underbara ljus i fantastiska färger och dofter!

   


På detta visningsbord finns några av mina absoluta favoriter; älskar dessa jordiga färger och kryddiga dofter!

Jag har en känsla av att det kommer att bli en fantastisk vår med Party Lite!

Kommentarer

  • Anette säger:

    Tack själv gör senast!

    Du måste Tacka din mamma igen för allt fint godis m.m vi fick. Dick och jag ska spara det till Julafton och då ska vi mumsa.

    Härliga juldukningar och man blir glad av färg.

    Kram Anette

    2011-12-20 | 09:54:43
    Bloggadress: http://www.sekelskiftesdröm.blogspot.com

Kommentera inlägget här: