Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Skriftlig uppgift till examinationsseminarium inlämnad

Kategori: Studier Vårdvetenskap

Inatt skickade jag in min skriftliga uppgift till examinationsseminariet i kursen "Patienten och familjen i ett vårdande sammanhang". Den 5/11 ska vi sedan ha ett stort examinationsseminarium, med opponent- och respondenskap. Jag har redan fått min respondents bidrag, så jag har börjat att arbeta lite grand med hennes text också. Seminarier med opponents- och respondentsskap är verkligen det värsta jag vet; man vet aldrig riktigt vad man ska säga, och vart man ska sätta ribban. Eftersom mitt opponentsskap också bsetygsätts så vill det ju till att jag också gör bra ifrån mig, och verkligen har analyserat hennes text på ett bra sätt, och ger konstruktiv kritik på en lagom nivå.

 

Det känns i alla fall oerhört skönt att kunna beta av den ena uppgiften efter den andra nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: