Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Missad tenta :(

Kategori: Studier Vårdvetenskap

Har ikväll fått veta att jag tyvärr missade tentan i kvantitativa forskningsmetoder :(
Jaja, det är inget att göra åt, jag har ju inte läst detta förut, bara haft en kort föreläsning i ämnet, så det var ju bara att räkna med (hehe, extra torr humor). Omtentan är 6-7 December, så nu har jag ju i alla fall en hel månad på mig att läsa på till den efter att kurserna är avslutade, så jag behöver (förhoppningsvis) bara koncentrera mig på den.

Tycker att läraren gjorde en del fåniga rättningar; tex skulle vi svara vilken forskningsfråga de hade använt olika tester för att svara på, och jag hade bara skrivit: "De hade använt test... för att ta reda på---, och test... för att ta reda på---.", dvs jag skrev det inte som en fråga, så det fick jag fel på. Jag vet ju att jag ska läsa frågorna ordentligt, men jag tycker ändå att det var lite väl petigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: