Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Buzzador lovefilm!

Kategori: Film

Som Buzzador får jag med jämna mellanrum förfrågningar om jag vill testa och låta mina vänner testa olika produkter. Jag har bl.a testat kattmat (både våt- och torrfoder), godis, tandkräm och doftfräschare för toaletten.

Just nu pågår en kampanj för Lovefilm.se, som är Nordens ledande filmuthyrare på nätet. Där hittar du både de nya filmerna, klassikerna, barnfilmer, dokumentärer, TV-boxar och sport i en salig blandning.

Lovefilm ger dig:

Alltid bra film hemma, se när du vill.

Över 20000 filmtitlar att välja på.

30 nya DVD- premiärer i veckan.

Inga förseningsavgifter.

Allt porto ingår- när du tittat klart på filmerna skickar du enkelt tillbaks dem i förfrankerade kuvert.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: