Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Akupunktur 2:1

Kategori: Sjukvård

I fredags var jag på akupunktur för första gången efter sommaruppehållet. Jag var fortfarande så trött, coh slappnade av så totalt att jag nästan somnade när jag satt med nålarna, mellan att sjukgymnasten kom och snurrade på dem. Jag märkte att jag kände av snurrningarna fortare än jag gjorde i förra omgången, men den största skillnade var att jag så gott som genast efter akupunkturen kände att huvudvärken var markant mindre än innan jag gick dit. Den höll sig sedan på en mindre nivå i någon dag efteråt, och DET är ett stort plus!

Att dessa små nålar kan vara så välgörande...
(OBS bilden är tagen vid ett annat tillfälle.)


Nålarna i handen fick jag inte i fredags, dem ska vi öka upp med vid ett senare tillfälle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: