Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Katastrof!

Kategori: Sjukvård

Var på vårdcentralen i tisdags angående min huvudvärk, som jag nu börjar bli en aning TRÖTT på- har ju haft den konstant i närmare fem år nu- det är ju HELT orimligt! Därför tog jag mig i kragen och bokade en tid. Hade väl inte så höga förhoppningar, men var ändå positiv inför besöket, som tyvärr blev en komplett katastrof, varken mer eller mindre. Läkaren jag träffade (som dessutom var CHEF för vårdcentralen ifråga!!!) var den mest ointresserade, otrevliga, ignoranta, oempatiska och mest oprofessionella människa jag någonsin träffat. Hon var inte det minsta intresserad av att höra mig berätta om hur jag har det och har haft det de här åren, det märktes att hon inte trodde på mig när jag sade att jag har huvudvärk HELA tiden, utan trodde att jag överdrev. Ursäkta mig för att jag inte är typen som oroar mig och söker vård hela tiden, utan hellre biter ihop in i det längsta, men ska jag straffas för det?!

Kommer snarast att byta vårdcentral- den kvinnan ska inte tjäna ett öre mer på mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: