Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ont i ryggen

Kategori: Kroppen

Lyckades, på väg till tvättstugan, halka i trappan och knäcka till min rygg. Givetvis drabbades den delen av ryggen som redan är dålig/överrörlig, där diskarna har en förmåga att glida ur sitt läge. Har därför för tillfället riktigt ont i ryggen :( Positivt är att jag ska till smärtkliniken/smärtläkaren och på akupunktur på torsdag, hoppas att de har några kloka råd att ge mig.

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Nä men stackare. Trappor är livsfarliga saker egentligen. Speciellt för oss klantiga ;).

    Hoppas de har något bra tips till dig så det onda går över.

    2010-06-23 | 13:09:55
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se/
  • Linda - Rosa chica säger:

    Hej! Skulle du vilja hjälpa mig att välja vilket skal jag ska köpa till min ipod touch. Har lagt upp bilder på olika i min blogg som ex bling bling , zebra och olika färger. Skulle bli jätteglad om du ville hjälpa mig :D

    Kram Linda

    2010-06-23 | 13:38:29
    Bloggadress: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här: