Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

En sorgens dag

Kategori: Det dagliga livet

I måndags fick vi vårt arbetsschema för Hultsfredsfestivalen, och igår- en vecka före festivalen (!) fick vi beskedet att det kommer att ställas in! Orsaken är för få försålda biljetter, så företaget kommer att begäras i konkurs, och man vet inte hur det kommer att bli, varken med ev. återbetalning till de som har förköpt sina biljetter eller med ev. kommande festivaler.

På ett sätt så kommer det inte som någon överaskning; man har ju pratat om ev. nedläggning av festivalen i flera år nu, men just därför så hade jag väl aldrig trott att den skulle läggas ner med så kort varsel!

Jaha, då var jag snart långledig utan något inplanerat då- det är ju inte heller fy skam :)

Kommentarer

  • Jennie säger:

    trist men som sagt inte oväntat. Jag är glad att jag hann åka iaf en gång =).

    2010-07-01 | 22:07:50
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här: