Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Update

Kategori: Det dagliga livet

Inser att det var oerhört länge sedan jag skrev, det har helt enkelt varit fullt upp, men ändå inte hänt någonting av intresse. Första delen av sommaren var jätteskön: varm och solig och helt perfekt för dem som hade semester då. Själv hade jag haft den stora turen att pricka in den hetaste sommaren sedan 1880 med att jobba en mycket intensiv nattperiod, och således försöka sova på dagarna. Det gick, men var inte särskilt behagligt.

Nu har jag i alla fall semester. Första semesterveckan ägnades åt att sova ikapp, ha migrän, vara förkyld och ha magproblem (lika bra att klara av alla krämpor på en gång..;)), men nu är jag fit for fight igen!

Jag befinner mig för tillfället i Strömstad på sommarjobb, mer om det i nästa inlägg, och jag och Andreas har bestämt oss för att ta en sista minuten-resa för att få en riktigt skön semesterresa ihop. Detta kommer nog på det stora hela att bli en toppensemester!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: