Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Trädgården

Kategori: Det dagliga livet

Min hyresvärdinna ansvarar för trädgården här utanför huset, jag förstår verkligen att hon ägnar en hel del tid åt detta, och att hon har ett stort intresse för det. Efter jobbet är det jätteskönt att sätta sig och läsa en stund här nere, och idag passade jag även på att fotografera en del.







 






















Utsikt över norra sidan av sta'n, från trädgården (och mitt sovrumsfönster).

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Om vi hade så fint utanför vårat hus så hade jag vart glad. då hade man kanske kunnat tillbringat lite tid på gården till och med =).

    2010-08-07 | 23:33:49
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se/
  • Maritha säger:

    Jag kan bara hålla med... Vi skulle ha en vital äldre dam, som gillade att gå och pyssla i trädgården! För att inte tala om en kommun som betalade...

    2010-08-08 | 13:05:52
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: