Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Förkylning och modebloggande

Kategori: Det dagliga livet

Igår slog Andreas förkylning till mot mig med full kraft..:(
Eftersom han redan kände sig lite bättre efter 24h blev jag dock inte särskilt orolig; vi hade ju goooott om tid att bli friska innan lördagens bröllop (hela ca 60 h...).
Efter att idag ha konstaterat att jag bara känner mig marginellt bättre är jag dock inte lika optimistisk längre. Jag har i alla fall, efter att ha samlat kraft hela dagen, lyckats ta mig iväg och hitta en stass, eller outfit, som jag hade kallat det om detta hade varit en modeblogg..;) att ha på mig imorgon. Kände mig dock lagom fräsch, där jag gick omkring småfebrig på Elins Esplanad och hostade, nös och snörvlade. Undrar om det bara var som jag inbillade mig, eller om folk verkligen tog en omväg runt mig, i tron att jag hade H1N1 :)

Note to self: På torsdag är det jag som går till Viktväktarna; hatar verkligen att prova kläder!!!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Jag tror inte att du inbillade dig. Har också upplevt att folk undviker mig nu när jag snörvlar och hostar.

    2009-09-11 | 21:26:48
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Stackare!!! Hoppas verkligen bröllopet blir roligt och bra på alla sätt, även för dig och brorsan. Har ju inte varit en rolig vecka för er med förkylning och bilreparationer...



    Kram !

    2009-09-11 | 22:10:58
    Bloggadress: http://tjejpasicilien.blogspot.com

Kommentera inlägget här: