Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Bilreparation och bröllopsklädsel...

Kategori: Det dagliga livet

Idag hade vi tid på verkstaden för att reparera bilen; byta kamrem, vattenpump och diverse delar som hörde till dem... 10 000 kr gick det lilla kalaset på... Tur att de erbjöd Mekocard, där man räntefritt kunde dela upp betalningen på fyra månader!

Efter att ha hämtat bilen på verkstaden åkte jag och lämnade in Andreas kostym på kemtvätt, nu återstår bara för mig att hitta något att ha på mig på bröllopet, det får bli morgondagens problem!

Kommentarer

  • Helly säger:

    Nu fòrstàr jag varfòr brorsan làt lite extra buttrix idag pà skypen... Tràkiga pengar som det ju inte kànns som man fàr nàgonting fòr...



    Lycka till med klànningletandet..,Vill se mànga kort :-)

    2009-09-10 | 15:36:52
    Bloggadress: http://tjejpasicilien.blogspot.com
  • Maritha säger:

    Verkligen trist :(

    Har fått skjuta upp klänningsletandet ytterligare en dag pga förkylning med feber, halsont och onda bihålor :( Sörplar Treo och hoppas att det gett med sig tills imorgon :)

    2009-09-10 | 18:45:06
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: