Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Melodifestivalen?

Kategori: Musik

Jag tycker fortfarande att hela melodifestivalsspektaklet är roligt att titta och lyssna på. Andreas har i år mer eller mindre bojkottat det, han tycker att det har blivit alldeles för många moment och att man förväntas ringa in och rösta så många gånger (i den svenska uttagningen). Jag håller med honom, men ändå så måste man ju bara titta!
Tyvärr har jag dock lyckats tajma in det med jobb vid 1/2 semifinaler och den stora ESC-finalen :(
Tur att det finns inspelningsbar DVD och video :)

Om jag ska kommentera semifinalerna så kan jag bara konstatera att det var många riktiga bottennapp, men också flera väldigt trevliga låtar. Det ska bli spännande att se vad som går hem imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: