Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb och träning :)

Kategori: Det dagliga livet

Jobbar natt hela helgen, som vanligt. Hittills har vi haft precis lagom mycket att göra, så jag hoppas att den sista natten blir likadan. Ikväll har jag varit och tränat box med David på gymet. Jag kände verkligen av att jag har minskat min betablockerare från 200 mg till 50 mg; helt plötsligt känns det som om jag har en superkondition! En mycket angenäm överaskning, må jag säga!

Imorgon ska jag göra mitt debutpass i kickboxningsklubben :) Jag ser fram emot det jättemycket; det ska verkligen bli jättekul! Det är så att jag har en arbetskamrat som tävlar i kickboxning, och hon har värvat en annan arbetskamrat till klubben. Nu har dock hennes träningskompis råkat ut för otäck skada (när han spelade fotboll, inte under kickboxningen), och får inte träna på minst ett halvår. Då såg jag min chans, och anmälde mig som frivillig :)

Imorgon kommer att bli en väldigt aktiv dag; jag ska först träna piltes efter jobbet på morgonen, sedan hem och sova, och därefter iväg på kickboxningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: