Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hektisk natt på jobbet...

Kategori: Det dagliga livet

Den sista natten på jobbet blev inte fullt så lugn som jag hade hoppats, men.... händelserik och intressant, får man väl säga... Vi fick tre nya patienter, en av de "gamla" blev akut dålig och blev tvungen att flyttas till IVA, en var så orolig att vi var tvugna att hela tiden låta en personal sitta hos honom och ytterligare en fick byta rum under natten...  Alla dessa saker (och lite till) gjorde dock inte att det kändes som om natten gick fort, tvärtom kändes det som att vi var där i en evighet, och att natten aldrig ville ta slut... Det gjorde den i alla fall till sist, men man blir en aning uppvarvad efter en händelserik natt, så jag har inte sovit något vidare, trots pilates efter jobbet. Jag känner mig ganska pigg ändå, och hoppas att jag får sova gott inatt istället! Nu slappa lite innan kickboxningspremiären!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan lätt hålla med om att jag oxå var ordentligt uppe i varv när jag gick hem i morse... Hoppas oxå på en god natts sömn nu.

    2009-05-04 | 20:21:07
  • Catrin säger:

    Kan lätt hålla med om att jag oxå var ordentligt uppe i varv när jag kom hem i morse... Hoppas oxå på en god natts sömn.

    2009-05-04 | 20:23:41
  • Maritha säger:

    Låg vaken mellan 03-06, kollade på en film och lyckades sedan somna om :) Vi hade i alla fall roligt på jobbet, även om det till slut blev så tokigt att man bara kunde skratta åt det!

    2009-05-05 | 10:56:31
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: