Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Storm!

Kategori: Det dagliga livet

Inatt har det varit storm på västkusten, har legat och vridit mig i sängen och knappt kunnat sova en blund för regnet som slagit mot fönstret och vinden som har vinit natten lång. Upp till 23 sekundmeter har det hittills blåst...
Läser dessutom på Aftonbladet.se att det till och med är ett fartyg som förlist i kosterfjorden (precis här utanför) tidigt i morse! Sex män saknas ännu :( Det förklarar den helikopter jag hör åka fram och tillbaks.

Nu verkar det värsta i alla fall ha gett med sig, så nu ska jag nog snart ge mig ut på sta'n.
Undrar hur Promoes spelning här i sta'n gick igår kväll? Jag hade mina funderingar på att gå dit, men vågade mig inte ut i regnet :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: