Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb, jobb, jobb...

Kategori: Det dagliga livet

Jobbar den här perioden sju nätter av åtta, så jag  gör inte så mycket mer än jobbar, sover och sitter på balkongen och läser. Ikväll var i alla fall jag och David iväg och boxades. Det gick riktigt bra trots att ingen av oss tränat på ca en vecka, eller kanske var det just därför vi båda var extra taggade och på G? Det var i alla fall svettigt, tufft och kul. Nu efteråt darrar mina händer, ett härligt bevis på att jag gett gärnet :)

Annars börjar jag och Catrin så smått ladda inför Hultsfred, hoppas att vädret håller sig så här fint, det vore verkligen underbart! Det har dock blivit schemaändringar som vi båda har problem med- jag har inte alls fått mailet, och Catrin kan inte öppna det... Vi får hoppas att det löser sig, det kan ju vara en fördel att veta när man ska dyka upp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: