Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Mer borrande...

Kategori: Det dagliga livet

Idag kl: 07:30 väcktes vi av att det åter borrades så att man kunde tro att hela huset skulle rasa ner. Jag måste säga att det gjorde att det kändes extra skönt att åka hemifrån för morgonens pilatespass... När jag kom utanför porten ser jag att det inte bara låter som om huset ska rasa; där står en släpkärra full med nerhackade betongbitar! Alltså är det som vi trodde- ingen vanlig borr får väggarna att vibrera i hela huset! Vet inte om någon håller på att riva en vägg eller vad de gör, jag har i alla fall lyckats lokalisera vilken lägenhet det kommer från nu.
När jag så kommer till Nautilus, och vi är halvvägs igenom passet, vad händer då? - Jo, det börjar borras även där! Aldrig får man vara ifred!

Nu satsar jag på att vila, duscha och kanske till och med kunna sova lite innan det är dags att åka till jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: