Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hultsfred 2009

Kategori: Musik

Det ser lovande ut inför Hultsfredsfestivalen 2009; Rockparty presenterar idel bra band och artister på sin hemsida!
 Jag och Catrin bestämde oss ju redan under förra årets festival att vi skulle åka dit och jobba även i år, och man blir ju inte mindre sugen när man ser vilka artister som ska spela!

ANNA TERNHEIM

LARS WINNERBÄCK

REGINA SPEKTOR

DROPKICK MURPHYS

LENKA

SONIC SYNDICATE

FRIDA HYVÖNEN

MAIA HIRASAWA

TAKIDA

THE HEART STRINGS

MARKUS KRUNEGÅRD

TIMBUKTU




The Killers- Mr Brightside
- En bra låt, och videon är dessutom riktigt snygg!

The Killers gör sin enda Sverigespelning på Hultsfredsfestivalen!
Gillar dem mer och mer ju mer jag lyssnar på dem, älskar hur sångaren använder sin röst (jag är ju som bekant svag för poppojkar med halvfalsk stämma..;) )!

Kommentarer

  • Catrin säger:

    Åh! Ser mycket fram emot denna festival i år! Och när jag var inne på sidan för några dagar sedan och fick se att the killers skulle komma blev jag mycket lycklig! Har ju laddat för att se dem förut... men det slutade i katastrof... Roskilde 2007=ÖSREGN. Åh, det här kommer att bli riktigt toppen! Vi får väl ta kontakt med arrangörena så småningom.

    2009-01-24 | 23:04:42
  • Maritha säger:

    Ja, det kommer att bli sååå kul! Jag tror att den man hade som ansvarig brukar ta kontakt med dem som jobbade föregående år, så han skickar väl förhoppningsvis ett mail framöver.

    2009-01-25 | 16:27:11
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/
  • Veronica säger:

    Det ser verkligen mer än lovande ut :-) Skall du dit ?

    2009-03-08 | 10:23:45
    Bloggadress: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: