Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vuxen?!

Kategori: Det dagliga livet

Jaha, så var man då vuxen "på riktigt" då...
Hur känns det då att ha fyllt 30? Ja, jag skulle säga att det känns precis som vanligt, man brukar ju sällan känna någon skillnad från dag till dag..;)

Väcktes igår morse av ett telefonsamtal. Det var mina söta arbetskamrater som hade radat upp sig runt högtalartelefonen och sjöng samt hurrade. Jag blev riktigt imponerad över hur fint det lät; som en riktig kör!
Givetvis blev jag också lite rörd över den fina gesten..:)
Strax därefter ringde väckarklockan, och jag begav mig med tunga steg, knappt vaken, till Nautilus för ett powerpass.
Det är konstigt med de där morgonpassen; det är oerhört tungt att komma iväg, jag hinner tänka ca 100 gånger att
"Nej, jag orkar inte, jag behöver sova, jag ringer och avbokar..." Men lyckas jag väl övervinna de känslorna (som är oerhört starka) och tvingar mig dit så är det väldigt skönt, och man känner sig väldigt pigg och stark efteråt; en känsla som håller i sig hela dagen!
Slutsats: Det är bara att bita ihop och tvinga sig iväg, så kommer belöningen efteråt!

På kvällen var det dags för kalas för svärföräldrarna och "bonussvägerskorna". Det var en trevlig kväll, och jag fick fina presenter :)



Den här parfymen fick jag av Andreas: "Bali dream" från Esteé Lauder.
En härligt somrig doft :)


"Man får välja själv, och ta saker som de är; är det jobbigt att tiden går och man blir äldre, eller är det kul att vara med?"
Elden- Lars Winnerbäck

Kommentarer


Kommentera inlägget här: