Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Melodifestivalen!

Kategori: Musik

Inser att årets melodifestivalrace redan börjar imorgon!
Det är tydligen nya regler som gäller från i år, spontant tycker jag att det verkar bli krångligare och mer långdraget än någonsin, men det återstår väl att se...

Morgondagens deltävling sänds i alla fall från Skandinavium i Göteborg, och de tävlande är:

1. Nina Söderquist | Tick Tock
2. Jonathan Fagerlund | Welcome To My Life
3. Shirley Clamp | Med hjärtat fyllt av ljus
4. Scotts | Jag tror på oss
5. Emilia | You're My World
6. Alcazar | Stay The Night
7. Caroline af Ugglas | Snälla, snälla
8. Marie Serneholt | Disconnect Me

Tycker väl vid en första anblick inte att startfältet ser så imponerande ut, men det ska bli spännande att se vad Caroline af Ugglas hittar på i en melodifestival..:)

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Vad tyckte du? Jag tyckte nog alcazar var bäst i alla fall. Men nina var också bra. Blev lite förvånad över att shirleys låt var så himla tråkig och tycker det är rätt att den hamnade allra sist även om jag inte gillade caroline-låten något vidare heller.

    2009-02-08 | 11:23:26
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här: