Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Gräsänka!

Kategori: Det dagliga livet

Kom igår eftermiddag hem till Skövde igen, efter en vansklig färd på E6'an i ösregn och med minimal sikt. Jag klarade mig i alla fall, och det var skönt att komma hem igen, efter två veckor i lånad lägenhet. Givetvis var det även underbart att träffa fästmannen och katterna! Fästmannen ja... Nu är det min tur att vara gräsänka- han har nämligen idag gett sig iväg med två goda vänner på en kryssning till Estland, kommer åter på torsdag :( För min del innebär det att titta ikapp alla inspelningar som DVD'n har gjort medan jag varit borta (älskar inspelningsbar DVD med gårddisk- tack Kent&Catarina för den!), tvätta (måste snart gå ner och hämta tvätten...) och städa lite. En och annan bok hinner jag nog plöja igenom också, har hittills läst åtta stycken på min semester, det får man väl kalla ganska bra facit?

Nej, nu ner och hämta tvätten- hurra!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: