Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fynd :)

Kategori: Det dagliga livet

Idag har jag varit på Media Markt och fyndat :)

1) Män som hatar kvinnor på DVD, kom ut idag och kostade 88 kr i ovan nämnda butik. Ett lagom pris :)



2) Har länge gått och varit sugen på en IPod, men eftersom det ju egentligen inte är något jag behöver så har jag avstått. Tills idag. Media Markt har den här veckan ett erbjudande och säljer IPod Nano för 999 kr, och då kunde jag bara inte stå emot längre. Dessutom får jag ju en extra lön för mitt jobb i Strömstad imorgon, så jag har förtjänat den :) Eftersom jag väntade ända till idag med att åka dit (av anledning av fynd nr 1) så fanns det bara två färger kvar; gul och orange (inte rosa, som jag hade tänkt...). Valet föll på orange, jag tyckte att den nyansen var snyggare än den gula.

iPod 16GB nano, Orange 4G

Kommentarer


Kommentera inlägget här: