Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Robinson 2009

Kategori: TV

Måste bara säga att jag irriterar mig något enormt på Christian. Maken till självgod och dryg person får man leta efter! Som i gårdagens utmaning, när han utnämnde sig själv till lämplig deltagare i utmaningen, och sedan mest var i vägen när Rafael jobbade, för att till de andra sedan konstatera "han är helt slut!" Konstigt, när Rafael fick göra allt jobb?!
Christians andra uttalande att "han tränar sex dagar i veckan och jag dricker vin sex dagar i veckan, och ändå har jag bättre uthållighet än han." Ja, visst- det syns ju redan på utsidan att Christian är såååå mycket mer vältränad än Rafael- eller???

Christian Ternstedt.  

Att sedan allt han säger låter så oerhört bittert och negativt gör ju inte precis intrycket bättre. Sedan går han ut i tidningarna och gnäller över hur han framställs- säg inte så mycket idiotiska saker så kan du inte framställas negativt!

De jag däremot gillar är Erik Billing, Jarmo och Mika. Intelligenta personer som tar saken för vad den är! Att media sedan har blåst upp stora rubriker kring Mikas vikt- ja visst, hon vägde bara 42 kg när hon lämnade Robinson, men hon vägde bara 50 och hade ett BMI på strax över 17 redan när hon åkte dit, och man kan väl knappast räkna med att gå upp i vikt där, eller? Hon själv säger ju ingenting om det, hon konstaterar snarast att de flesta andra led mer av matbristen än vad hon gjorde. Jag tror att det kan vara så- är kroppen inte van vid så mycket mat så lider man inte så mycket när man får ännu mindre- det är nog en bra strategi!

Mika har haft svårt att gå upp i vikt, men nu knaprar hon pi   Erik Billing

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentarer


Kommentera inlägget här: