Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Möhippa!

Kategori: Det dagliga livet

Jag har en arbetskamrat som har träffat den stora kärleken på äldre da'r och nu snart ska gifta sig. Givetvis kunde vi inte hålla oss, utan ordnade en möhippa!
Jag tycker att det är härligt med levande bevis på att kärleken är lika omvälvande och ljuv när i livet man än råkar på den!


Vi blev ett ordentligt gäng, det var inte helt lätt att samordna oss och hålla det hemligt; det har varit mycket tisslande och tasslande i korridorerna den senaste tiden :)
Det blev några små missöden med tider osv, men på det stora hela blev det riktigt lyckat!



Hennes blivande make heter Evert, så det var ingen tvekan om vilken musik vi spelade på repeat hela kvällen :)

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Den sången är ju så bra =)

    2009-04-09 | 10:32:02
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se/
  • Maritha säger:

    Ja, visst är den! Men jag måste säga att jag inte till fullo hade insett dess storhet innan jag hörde den på repeat en hel kväll..;)

    2009-04-09 | 16:35:45
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: