Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Halvkrasslig...

Kategori: Det dagliga livet

Känner mig lite halvkrasslig idag; ont i halsen och snuvig. Hoppas att det håller sig på den nivån, så att det inte bryter ut en ordentlig förkylning; hatar att gå omkring med hosta, en röst som har gett upp och en konstant rinnande näsa!
Mina förkylningar yttrar sig alltid som halsinfektioner, som en extra bonus till snuvan!

Hoppade över aerobics-träningen idag; Andreas har bilen i Skänninge, och jag kände under rådande omständigheter att jag inte ville göda förkylningen ytterligare genom att både gå till Nautilus och träna ett hårt pass.
Bättre att bara promenera idag, och satsa på att kunna köra poweryoga imorgon...

Idag fick jag min nya mobiltelefon, det blev efter noggrannt övervägande en Sony Ericsson W980.
Jag gillar Sony Ericssons walkmantelefoner, och den här verkade bra när man läste om den; hoppas att den lever upp till förväntningarna!

w980i

Kommentarer

  • Charlyene säger:

    Hoppas att förkylningen lägger sig snart och att du får vara frisk och kry!

    2008-09-16 | 11:36:42
    Bloggadress: http://charlyene.blogg.se/
  • Maritha säger:

    Tack Charlyene! Jag önskar dig det samma!

    2008-09-18 | 07:20:41
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: