Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tal till nationen

Kategori: Humor

Precis hemkommen från Magnus Betnérs föreställning Tal till nationen, och en timme och 45 minuters oavbrutet skratt. Som vanligt träffade han mitt i prick, när han pratade om de aktuella företéelser som är lite tabu, och som gemene man hellre ignorerar, enligt devisen "Det man inte pratar om finns inte". Nåväl, även om det skulle vara så så finns det nu, för Magnus Betnér har dragit upp det i ljuset och pratat om det!  Allt från politik, FRA och religion till djursex, pedofiler och "cocktails" avhandlades... Om du inte vet vad en "cocktail" är så tro mig, du mår bäst av att inte veta...






Trots att det var några som fick förhinder så blev vi ett litet gäng på sju personer som träffades och åt middag på Riviera innan föreställningen.
Tack till er för en trevlig kväll!

Kommentarer

  • Prinzessin säger:

    Lajv är verkligen underbart, det är skönt att bli någon annan för en stund och leva i en annan värld.

    För övrigt är jag avundsjuk och vill med se Magnus Betnér.

    2008-11-28 | 00:00:38
    Bloggadress: http://prinzessin.blogg.se/
  • Maritha säger:

    Prinzessin: Kan tänka mig det...

    Avundsjuk ska du vara; föreställningen var jättebra, och tiden bara flög iväg! En riktig vitamininjektion i vintermörkret!

    2008-11-28 | 00:02:22
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: