Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

En fullspäckad dag!

Kategori: Det dagliga livet

Trots att jag denna dag var "ledig" så var den fullspäckad med allehanda aktiviteter, och eftersom Andreas har bilen så tog allt minst dubbelt så lång tid som det annars skulle ha gjort, eftersom jag fick ta bussen och gå dit jag skulle (förutom till träningen, dit David var snäll och skjutsade mig).
Nåväl, jag ser det som extra motion, så det är bara en extra bonus!

Dagen började med att jag vaknade i ottan, trots att jag inte hade någon anledning att gå upp så tidigt, men med gårdagen (som tillbringades i en halvdvala, länge sedan jag var så trött!) i färskt minne så gick jag upp istället för att ligga och dra mig och halvsova. Tyvärr fick jag inget vettigt gjort, utan gick hit och dit, och pysslade med än det ena och än det andra...

Sedan var det dags för möte på jobbet, det var fallombudsträff som stod på schemat, och eftersom jag är med i processgruppen, och alltså en av dem som har startat upp det hela, så behövde jag vara med (jag fick vara ledig igår istället, så det var ju bra). Vi kom fram med en del konstruktiva förslag, så jag har fått en hel del att jobba vidare med till nästa träff. Det gäller framför allt ändringar i Melior, som är vårt datajournalsystem.

Efter mötet var det iväg till Viktväkatarna, och därefter hann jag bara hem och byta om innan David kom och hämtade mig för boxningsträning. Nu väntar Fantastic four på TV'n, medan mina eftersvettningar avtar så att det är någon mening med att lägga sig i badet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: