Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Transformers

Kategori: Film

Andreas lockade mig att se Transformers i söndags, och eftersom jag var lagom bakfull efter Johan trevliga kalas så hade jag inte så mycket att sätta emot, utan det fick bli som han ville.

Sanningen att säga så blev jag faktiskt positivt överaskad av filmen; den var faktiskt betydligt bättre än väntat!
Se'n om det säger någonting om filmen eller om det säger mer om hur nördig jag är är ju en annan fråga..;)

Filmen innehöll riktigt snygga animeringar och många långa actionscener.
Eftersom det är en riktig grabbfilm så fanns där givetvis några snygga tjejer som skulle tillfredsställa flera olika smaker, men det fanns faktiskt några stiliga herrar att titta på också..:)


Transformers wallpaper

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Vilken tur att det fanns stiliga herrar också ;)

    2008-05-14 | 16:07:13
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Ja, annars hade det varit SKANDAL!

    2008-05-15 | 13:49:11
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: