Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Punktering!

Kategori: Det dagliga livet

Häromdagen när Andreas skulle åka och handla så möttes han av en mindre rolig överaskning; punktering!
Våra sommardäck är väldigt slitna, men vi hade trott att vi skulle klara oss med dem i år, och inte behöva köpa nya förrän nästa år; nu sprack den planen och det är bara att hiva upp plånboken och köpa nya däck..:(

När jag vaknar i eftermiddag ska jag först jogga 2,5 km på spåret i Rydsskogen, därefter bär det iväg till mamma och pappa, som har lovat att inhandla däcken för oss (pappa har rabatt på däckfirman) och byta däck.
Jag ska även ta med mig Fluffis, som ska få komma ut på sommarbete i det härliga vädret. Hon verkar föresten må förvånansvärt bra, trots att hon nyligen har förlorat sin man...

Inatt har vi anmält vårt lag till Blodomloppet, så nu är det ingen återvändo...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: