Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Bröllop i smyg

Kategori: Eftertanke

Det verkar vara en stor trend bland mina vänner att gifta sig i smyg, möjligen med den allra närmaste familjen närvarande. Senast ut är Malin och Stefan, som gifte sig i lördags. Stort GRATTIS till er båda, jag önskar er all lycka i livet och äktenskapet!

Fira ert bröllop på Pausgården - Öland
Bild: http://www.pausgarden.se/

Nackdelen är ju den uppenbara; det blir jäkligt tråkigt för alla vänner och den släkt som inte är tillräckligt nära för att få vara med! 
Vi vill ju också få se det vackra brudparet uppklädda som aldrig förr!
Vi vill också fira och få gråta en skvätt!

Jag har lite dubbla känslor inför det där med bröllop; dels så har man ju den där bilden av ett klassiskt kyrkbröllop med vit klänning och hela faderullan, men jag kan också på ett sätt förstå det där med att ha ett litet privat bröllop, jag skulle mycket väl kunna tänka mig att gifta mig utomlands, på en exotisk och mysig/romantisk plats...
Jaja, det tål väl att tänkas på...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: