Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Viktväktarna v. 13

Kategori: Kroppen

Veckans resultat: +0,2 kg.
Totalt resultat: -5,1 kg.

Är nöjd med resultatet, trots en viss uppgång. Det finns många faktorer som har påverkat:
1) Middag hos svärfar, där det bjöds på smörgåstårta (20 points per bit...), vin och annat smått och gott, men tyvärr inte särskilt nyttigt...
2) Andreas 30- årsdag med tillhörande kalas i flera omgångar.
3) Julfest med jobbet.
Om man väger in alla dessa faktorer, som har skett inom samma vecka, så tycker jag att jag har skött mig riktigt bra!

Nu är det två veckors uppehåll över jul och nyår, ska försöka att sköta mig bra trots detta, så att resultatet blir positivt nästa gång. Målet är att forstätta stå på ungefär +/-0, tror att det är orealistiskt att ha en viktnedgång som målsättning. Sedan blir jag ju inte precis ledsen om det skulle bli så..:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: