Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb, massage och träning

Kategori: Det dagliga livet

Har jobbar nätter hela helgen, och har haft sjukt mycket att göra, med flera patienter som var väldigt dåliga.
Nu är jag ledig tills på onsdag kväll, och det känns skönt. Tog semester imorgon, eftersom jag ska till skolan då, och har väldigt mycket kvar att läsa tills dess...

Idag har jag varit och fått massage igen. Den massören jag går hos är verkligen jättebra; jag känner stort förtroende för att hon kommer att få ordning på min rygg. Sedan så tror jag att jag kommer att vara tvungen att fortsätta gå dit regelbundet, för att förebygga nya problem. Jag har ju trots allt haft problem med ryggen mer eller mindre hela livet, så det är väl bara att inse att det är min svaga punkt!

Den här veckan startar Nautilus gruppträningspass igen; så som jag har längtat!
De har utökat den afrikanska dansen till två gånger i veckan; roligt!
Det som är väldigt tråkigt är att de helt har tagit bort både streetdance och jazz från schemat, så nu är den afrikanska dansen den enda dansklass som finns kvar..:(

     

Har ställt min aromabrännare vid datorn, och för tillfället sprider sig den ljuva doften av jordgubbsrabarber i lägenheten... mysigt värre!

Jordgubbsland Aromabrännare

Nu läsa lite, och sedan sova lite till, har inte alls sovit tillräckligt idag, eftersom jag skulle gå på massagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: