Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Melanie C

Kategori: Musik

Den enda av de forna kryddtjejerna som jag anser har klarat sig på egen hand är Melanie C, som jag faktiskt har haft den äran att se live (i Östersund 2001); jag tycker att hon har en härlig röst och gör många bra låtar!

 
The first day of my life
- Jag kan inte göra något annat än bara sitta ner och njuta när jag hör den här låten; bittersweet är ordet!


The moment you believe


This time

Kommentarer

  • c säger:

    Är inte så jätteförtjust i hennes musik, men hon har helt klart den bästa rösten av de fem & är den coolaste! Var alltid Mel C då det skulle mimas till Spice Girls. Hon var min favorit. Sen är hon ju faktiskt snyggast också. Har ingen aning om hur hennes kropp ser ut nu men damn vad fit hon kändes på tiden det begav sig! =D

    2007-12-09 | 12:55:14

Kommentera inlägget här: