Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vuxenpoäng

Kategori: Tidsfördriv

Ser att alla har kollat sina vuxenpoäng och sin verkliga ålder  här, så jag ska väl inte vara sämre...

Din vuxenpoäng är: 18.4


Din ålder borde vara 33.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse



Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl. - Det gör jag redan...
  • Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden. - Har varit där, och åker gärna igen, har dock långtgående planer på att åka dit och jobba, och det lär väl inte minska vuxenpoängen, direkt..;)
  • Flytta ihop med några kompisar. - Varför skulle jag lämna Andreas för att flytta ihop med några kompisar?!
  • Ge dina krukväxter till grannen. - Hehe, eftersom jag sällan orkar vattna dem så lär det problemet snart lösa sig självt ändå..:)
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt. - No way, den gör jag mig aldrig av med!
Hehe, det förklarar ju varför vi trivs ihop, Jennie ; vi är lika mossiga båda två ;)

PS: Syns inte datumet och tiden på min sida? Hur får jag tillbaks det?

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Haha, ja det verkar ju inte bättre :)

    2007-05-10 | 23:08:11
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Sofia säger:

    Hehe jag fick 25.01 på testet, så jag var ungefär lika gammal mentalt som jag är på riktigt. :)

    2007-05-11 | 11:31:59
    Bloggadress: http://newdress.blogg.se

Kommentera inlägget här: