Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Sömnlös..:(

Kategori: Det dagliga livet

Kan inte sova, och jag måste gå upp för att fräscha till mig och bege mig till jobbet om ca fyra timmar..:( Känns inte precis lockande; jag har en liiiten föraning om att jag kommer att vara väldigt trött då, och resten av dagen! Hatar vid tillfällen som dessa att vara kvälls- och nattmänniska! Känns bra att jag har lagt nästa schemaperiod så att jag jobbar oerhört begränsat antal dagturer, utan mest kvällar och nätter! Måste börja lyssna mer på min kropp!

Har idag köpt pulverdiet för att justera antalet kilon. Jag tror egentligen inte att det är det bästa alternativet, men har kommit fram till tt det funkar ganska bra för mig när mina matvanor är helt åt skogen, och jag behöver komma igång att äta mer regelbundet. När jag går på pulverdiet så är det erhört viktigt att jag dricker dem regelbundet, annars tappar jag lätt alla hungerskänslor, vilket sedan resulterar i ett monstersug efter allt som är onyttigt. Detta innebär att jag "på köpet" får regelbundna matvanor. Bra va'?!

Hmm... Nej, nu ska jag väl försöka att krypa till kojs igen..:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: