Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Snabbvisit i Göteborg och myskväll

Kategori: Det dagliga livet

Har spenderat eftermiddagen på tåget och Sahlgrenska sjukhuset. Gjorde en ny undersökning av min hjärna med magnetkameran, dels för att se om något var förändrat jämfört med för ett år sedan, och dels eftersom jag har haft mer eller mindre konstant huvudvärk i ca tio månader nu. Får väl se vad det visar... Känns dock en aning onödigt att spendera tre timmar på tåget för att göra en undersökning som jag hade kunnat göra här i sta'n, men på grund av att det var läkaren på Sahlgrenska som hade skrivit remissen så blev det där.

Nu ska snart jag och Andreas bege oss till Mango's, där han har reserverat bord. Jag åker till Kalmar på konferens imorgon kväll och kommer hem på lördag kväll, och Andreas åker till Seychellerna på fredag kväll och kommer inte hem förrän den 15/5. :( Därför ska vi ha en extra mysig kväll tillsammans, för att samla kraft inför att vara ifrån varandra så länge... Hur ska det gå?!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Mysigt att äta på restaurang. Mango har ju så god mat iaf på lunchen. Hoppas ni får en trevlig kväll!

    2007-05-02 | 21:02:12
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här: